Jump to content
Yamaha Tenere 700 Forum

ABS ringen belangstelling?


Chris1974

Recommended Posts

De T7 heeft nogal een afwijking op de KM teller. Dit komt door de ABS ringen. Er zijn op deze site al mensen die aangepaste ABS ringen verkochten. Echter zijn deze kortgeleden daar mee gestopt.

 

Ik ben aan het kijken of ik zelf zulke ringen kan laten snijden voor een mooie prijs, maar het aantal ringen wat ik laat snijden is nogal bepalend voor de kostprijs.

 

 

Daarom hier de vraag of er mensen zijn die hier interesse in hebben???

SR-OTR-T700-SW-ABS-Impulsgeber-Ring-mit-42-Loechern-zur-Tachokorrektur-Yamaha-Tenere-700-schwar-1_600x600.jpg.7623b9d2409edb3cb1749f305682937f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jammer ik heb net die van mij besteld bij off-the-road anders had ik wel mee gedaan in de bestelling 

 

SR-OTR-T700-SW-ABS-Impulsgeber-Ring-mit-

Modified ABS sensor ring for speedometer adjustment Yamaha Tenere 700 The speedometer of the Tenere 700 has, unfortunately, a 'built in' speedo…

 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, ImpatientSteve said:

Jammer ik heb net die van mij besteld bij off-the-road anders had ik wel mee gedaan in de bestelling 

 

SR-OTR-T700-SW-ABS-Impulsgeber-Ring-mit-

Modified ABS sensor ring for speedometer adjustment Yamaha Tenere 700 The speedometer of the Tenere 700 has, unfortunately, a 'built in' speedo…

 

Klopt, daar kosten ze ongeveer 30 euro per stuk incl verzenden (dus 60 voor de motor totaal) en ik wilde proberen of ik rond de 20 per stuk kan uitkomen

Link to comment
Share on other sites

En ik ben binnen.
Had al via PB gereageerd omdat ik hier nog niet kon reageren maar voor 4 tientjes ben ik wel geïnteresseerd.
Ik stoor me er niet echt aan want ben het ook gewend van de CT.
Straks voor Noorwegen misschien wel beter dat hij teveel aangeeft haha.

Link to comment
Share on other sites

Hallo Chris,  heb de T7 Rally sinds maart en vind de afwijking van de km teller ook wel erg groot.

Daarom wil ik er wel 2 bestellen bij jouw als je het voor elkaar kunt krijgen.

 

Groet Henri

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Helaas is er te weinig belangstelling voor de ringen om ze te laten snijden tegen een redelijke prijs. Ik ga ze ook gewoon via internet bestellen...

Link to comment
Share on other sites

Our Friends

Tenere across the USA

Tenere 700 Forum. We are just Tenere 700 owners and fans

Tenere700.net is not affiliated with Yamaha Motor Co and any opinions expressed on this website are solely those of ea individual author and do not represent Yamaha Motor Co or Tenere700.net .

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.